Buďte úspěšní v psaní textů

7. prosince v 10:12

Ptáte se, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu nebo blogu? Jednou z možností je obsahový marketing. Chcete vědět, jak na to? Nestačí si jen sednout a napsat článek o produktu, který chcete prodat. Začněte s tím, co vaši klienti chtějí vědět, po kterých informacích se pídí, a napište pro ně na to téma článek.

Ptáte se, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu nebo blogu? Jednou z možností je obsahový marketing. Chcete vědět, jak na to? Nestačí si jen sednout a napsat článek o produktu, který chcete prodat. Začněte s tím, co vaši klienti chtějí vědět, po kterých informacích se pídí, a napište pro ně na to téma článek. Fakt, že máte na stránce obsah, je z hlediska vyhledávačů zásadním faktorem. Stránka bez dobrého textu je na tom obecně řečeno vždy hůře než stránka s bohatým obsahem. Před několika lety se mluvilo o tom, že ve výsledcích vyhledávání Googlu stránce značně pomůže text o rozsahu 500 slov a více (skutečně slov, nikoli znaků). Dnes se hovoří o textech, které mají 1000 slov. Rozhodně není potřeba brát uváděný počet jako pravidlo. Navíc je jasné, že na mnoha stránkách nemá takto dlouhý text smysl. Pokud však na stránce takový obsah být může, anebo je stránka a její pozice velice důležité, byla by chyba se mu vyhýbat. Dobrý článek lze navíc propagovat mnohem snáze, než nezajímavé stránky bez pořádného obsahu. Příklad, máte prodejnu obuvi, udeřila krutá zima a vy máte jeden druh bot, který snese i extrémní mínusové teploty, napište o nich poutavý článek, že se například hodí na dlouhé tury apod.