Co jsou zbožové srovnávače?

12. dubna v 17:28

Mnoho podnikatelů podniká právě v oboru internetu. Internet je přece jen nyní tím nejrychlejším řešení v dané situaci, a to ať už se zaměříme na jakoukoli naši potřebu. Je naprosto snadné a hlavně rychlé si objednat třeba oblečení či boty z internetu. Pokud známe velikosti, jedná se o naprosto samozřejmou věc hned u několika lidí.

Internet je totiž plný možností a málokdy se setkáme s tím, že by nebyla daná velikost nebo malý sortiment. Pokud vlastníte e-shop, možná byste mohli znát i pojem „zbožové srovnávače“. Pokud ne, tak vám něco říkají alespoň následující pojmy, jako je třeba párování nebo bidding. Možná vám naskočila dokonce i husí kůže, protože vás tyto pojmy mohou doslova děsit. Nejedná se však o něco, z čeho byste měli mít strach. Jsou to naprosto jednoduché pojmy, které vám dávají dohromady právě zbožové srovnávače.

Základem srovnávačů je však nutnost toho, abyste věděli, co předešlé dva pojmy znamenají

Pokud se stále děsíte právě slova párování, pojďme si ho vysvětlit. Hned uvidíte, že se nemusíte ničeho bát. Jedná se o jednoduché přiřazení produktů do té správné kategorii na právě zbožovém srovnávači. Jde o to, aby třeba hodinky spadaly pod rubriku hodinky, košile do kategorie oblečení, konkrétně ke košilím. Pokud si je nespárujete, mohou zákazníci najít ve vaší kategorii také různé produkty konkurence, o což jistě nestojíte.

A co je to vlastně bidding?

Celé kouzlo biddingu tkví v tom, že zákazníci budou automaticky vyhledávat hlavně vaše produkty. Jedná se totiž o takovou aukci, kdy nabídnete vy i vaši konkurenti určitou cenu, kterou jste ochotni zaplatit za to, že se umístíte na prvních příčkách ve vyhledávání. To, co najdou zákazníci první, si přeci i automaticky koupí. Nač ztrácet čas. Tato investice se vám tedy ve velkém vrátí střelhbitě zpět. Ovšem platí zde také jedno pravidlo, a sice kdo nabídne víc, vyhrává. Nebuďte tedy skrblíci.