Co přinesla první polovina roku 2018 v oboru SEO?

2. srpna v 19:22

Každý měsíc přibývá do světa SEO několik novinek, které by měl každý, kdo se v tomto světe orientuje, zaregistrovat. Nejvíce se opět činil Google, což není překvapením.

Každý měsíc přibývá do světa SEO několik novinek, které by měl každý, kdo se v tomto světe orientuje, zaregistrovat. Nejvíce se opět činil Google, což není překvapením. Tento internetový vyhledávač každou chvíli přináší největší množství změn, se kterými se SEO specialisté a všichni co se zaměřují na webové stránky, musí co nejdříve ztotožnit. Ovšem nyní ani Seznam nezůstal pozadu a rozhodl se pro několik zajímavých novinek. A je to dobře, algoritmus by se měl stále přizpůsobovat aktuální situaci.

Novinky u Googlu

Co se týče Googlu, tento internetový vyhledávač se opět vynasnažil a přinesl největší množství novinek. Kromě novinek taky přinesl statistiku, která pojednává o počtu napadených stránek v roce 2016 a 2015. Z porovnání lze usoudit, že v roce 2016 stoupl počet napadených stránek o více jak třicet procent než v roce předchozím. Zhruba šedesát procent webmasterů však nedostala zprávu o napadení.

Kromě toho se Google začal zaměřovat na hlasové vyhledávání. Začal zkoumat přidání této funkce do Search Console. Jedná se však jenom o zkoumání této funkce, zatím funkci oficiálně nepřidal do Search Console.

Nesmíme zapomenout ani na mobilní index. Google nyní čeká jenom na výsledky „quality neutral“, aby mohlo dojít ke spuštění mobilního indexu.

Novinky od Seznamu

Co se týče českého internetového vyhledávače, i ten se poměrně činil. Například spustil nový vzhled vyhledávání. Zmizely náhledy na stránky, které byly nahrazeny faviconem. Překvapí vás jistě zcela nový design. I Seznam se v novém vyhledávání zaměřil na mobilní vyhledávání, pro které je skvěle přizpůsobený.

Kromě toho začal tento internetový vyhledávač pracovat na nové relevanci hledání v obrázcích. Sledujte dále naše SEO hot news.