Jak být lepším copywriterem?

17. května v 23:01

Internet je plný věcí, které nás mohou zajímat. Ti, co dosud nesplnili své novoroční předsevzetí týkající se třeba zhubnutí, nyní hledají na internetu tipy, triky a rady, jak právě na takové efektivní zhubnutí. Bohužel se však mnohdy dopídí pouze rychlých drastických diet, které jim pak vrátí shozená kila dvojnásobně díky následujícímu JOJO efektu.

Ovšem někdy najdou moc dobré tipy, které sice nevedou k naprosto šíleně rychlému zhubnutí, ale vedou ke zdravému hubnutí. Samozřejmě není internet plný pouze tipů, jak na lepší zdravotní styl. Najdeme v něm odpovědi na jakékoliv otázky, jen je musíme umět dobře položit. Vždy najdeme několik online magazínů, díky kterým si přijdeme přesně na to, co jsme potřebovali vědět. Ovšem za každým článkem, který přečteme, stojí nějaký člověk, většinou se mu nazývá copywriter. Není to pojem, který označuje pouze takového člověka, který tvoří jen reklamní texty. Jedná se o jakéhosi tvůrce obsahu webu. Pokud patříte do této skupiny, možná byste mohli zaregistrovat několik tipů, které vám jistě pomohou k lepšímu výkonu a čtivosti. Copywriting je krásná práce, která hlavně musí bavit.

1. Úvodní stránka bývá to nejtěžší

Pokud píšete text na úvodní stránku, snažte se, aby se jednalo o text, jenž dává smysl. Musí se jednat o něco důležitého či užitečného, co se ale přímo vztahuje k tématu stránky. Pokud však nemáte co říct o daném tématu (jedná se například o e-shopy či služby), vynechejte tento text na úvodní stránce absolutně.

2. Další záhada tkví v klíčových slovech

Pokud začínáte, mnohdy se vám nedostává vysvětlení klíčových slov. Později jejich význam však pochopíte, a tak se je snažíte do textu vkládat co nejlépe a nejvíce je to možné. Jestliže se vám však v textu vyskytují dvě či větší počet synonymních slov, hoďte je na jednu stránku. Není nutné vytvářet pro každou takovou frázi samostatnou stránku.