SEO novinky

SEO aktuality a novinky

Tento web je určen pro SEO novinky ze světa optimalizace webu pro vyhledávače, PPC reklamy, lunkbuildingu, copywritingu, SEO analýzy a všech zajímavostí, které souvisí s tvorbou webových stránek, e-shopů, jejich správou, on-line marketingu a internetovém marketingu obecně. 
V našem seznamu partnerů jsou SEO specialisté z celé České republiky, pokud chcete optimalizovat web, čtěte stránky o SEO optimalizaci webu.

Články

Nokia koupila společnost Mesaplexx

8. dubna v 12:57 - Espoo, 5. června 2014 – Společnost Nokia potvrdila dokončení nákupu australské společnosti Mesaplexx Pty Ltd. aby rozšířila a vylepšila svoji nabídku v oblasti rádiových síťových produktů.

Jak jednoduše prodat víc

14. července v 12:12 - A je to doma! Potenciální zákazník se chytil a přišel do vašeho e-shopu. Už už to vkládá do košíčku a… A odejde. Párkrát se ještě vrátí. Ale stále nákup nedokončí. Možná si lámete hlavu tím, proč? A řešení je přitom jednoduché.

Na co se v Google Analytics často zapomíná

2. července v 09:41 - Běžný uživatel u Google Analytics zapomíná na řadu zcela běžných nastavení, mezi které patří například vytvoření více profilů, vytváření odlišných přístupových práv nebo měření konverzí.

Společnost ZyXEL slaví kulatiny na českém trhu

30. června v 11:43 - Společnost ZyXEL je přední dodavatel síťových a komunikačních řešení. Tento rok oslavuje své prvníky kulatiny na českém trhu.

Google Algoritmy 2012 - 2013

7. listopadu v 22:01 - Změna algoritmu u vyhledávače Google probíhá stále častěji a to několikrát za rok. Kdo se má v tom vyznat? Trochu Vám pomůžeme. Jedná se o změny algoritmu, které se udály v roce 2012 až 2013 a zásadně změnily výsledky vyhledávaní.

Přes 100 zdrojů o SEO a internetovém marketingu?

8. srpna v 09:23 - Na serveru včeliště byl právě zveřejněn seznam, který obsahuje 122 českých (v několika případech slovenských) zdrojů o SEO a internetovém marketingu. Podobný seznam nám na českém internetu chyběl, takže jsme se ho rozhodli vytvořit a publikovat na našem webu.

Jak nejlépe odradit čtenáře

6. srpna v 09:34 - Zajímá vás, co vás může připravit o čtenáře? Přemýšlíte, jaké chyby zkracují životnost vašich návštěvníků? Ukážeme 13 způsobů, jak se zaručeně zbavit lidí, kteří na vašich stránkách vyskytují. Článek je nejen velice zajímavý, ale i pobaví.

Kvalitní vstupní stránka a návštěvnost

2. května v 22:08 - Chcete připravit obsah a strukturu webu tak, aby Vám přinesla co nejvíce cílových zákazníků? V tom případě je tento článek určen právě Vám! Říká Vám něco long tail? V oblasti SEO pojem long tail označuje dotazy, které jsou méně vyhledávané, avšak v celkovém součtu násobně převyšují hledanost základních klíčových slov (např. reality, vysavače nebo mikiny). Právě díky long tailu může web dosahovat vysoké návštěvnosti, i když se ve vyhledávání základních klíčových slov nevyskytuje na předních pozicích.

MajesticSEO nyní propojen Webmaster Tools

29. března v 21:54 - Tvůrci nástroje pro analýzu odkazového portfolia MajesticSEO oznámili spustění funkcionality, zvané Webmaster Tools. Majitelé stránek tak mohou pomocí této nové funkce jednoduše ověřit vlastnictví všech svých domén během chvíle a pokročilé reporty získávat zcela zdarma. Týká se to nejen placených účtů MajesticSEO, ale i těch zdarma.

Google Analytics nově nabízí historii změn na účtu

20. února v 16:53 - Google Analytics chystá zajímavou novinku – zanedlouho na svém účtu uvidíte seznam jednotlivých změn spolu s uživateli, kteří je provedli, a časem, kdy k nim došlo. Výpis změn uvidí jenom uživatelé s administrátorským účtem.

Inbound Marketing

13. února v 16:05 - Vyhledávače a optimalizace toho, jak z nich získat více cílených návštěvníků. Sociální sítě a strategie pro získávání fanoušků. Online PR a snaha zasáhnout svojí značkou co nejvíce uživatelů. To všechno je Inbound Marketing, který se často nazývá jako "neplacený marketing".

Google Analytics rozšíření

16. ledna v 15:39 - Google představil rozšíření Google Analytics o službu Universal Analytics. Dlouho očekávaný doplňek, který je v současnosti dostupný v beta verzi, by mohl znamenat zásadní vylepšení možností měření výkonu webu. Universal analytics přicházejí vstříc především vlastníkům webu/eshopů, kteří potřebují na jednom místě komplexněji vyhodnocovat data nákladů/obratu jednotlivých kanálů propagace.

Jak být dobrým zákazníkem

9. února v 23:31 - Být dobrým zákazníkem je umění, které přináší svým nositelům hmotné výhody a duševní uspokojení. Zkrátka dobrý zákazník je cool. Vážený zákazníku, přijmi prosím tuto vhozenou rukavici a přečti následující výzvu až do konce.

Originální způsob linkbuildingu

6. února v 16:41 - Většina komerčních webů u nás má jedno společné – najdete na nich pouze sortiment produktů. Tím jejich celková nabídka končí. Žádná přidaná hodnota, nic užitečného pro návštěvníky. Přitom existuje jednoduchý způsob, jak se odlišit od konkurence a zároveň přilákat odkazy – poskytování kvalitního, užitečného nebo zajímavého obsahu.

Google nákupy a jejich specifikace zdrojů

4. února v 23:47 - Nákupy Google: Nový incentivní program pro e-shopy a změny ve specifikaci zdrojů - reklamy s produktovými informacemi

PPC a remarketing

1. února v 23:15 - Tentokrát se na téma PPC reklamy budeme věnovat krokům, které podnikl Google a otevřel tím další obrovský potenciál reklamních kampaní. Remarketing (jinak také retargeting) je již od roku 2010 silným nástrojem, který umožňuje zobrazovat reklamy lidem, kteří již navštívili konkrétní www stránky. Jedná se tedy o velmi efektivní způsob reklamy pro úzce specifickou cílovou skupinu. Doposud remarketing fungoval pouze v obsahové síti, nyní jej Google nasazuje také do vyhledávání.

Význam off-page faktorů pro optimalizaci

1. února v 15:41 - Základem optimalizace pro vyhledávače jsou dvě hlavní skupiny faktorů, které se podílejí na hodnocení stránek roboty vyhledávačů. Jedná se o On-page faktory a Off-page faktory. Do první skupiny patří vše, co se nachází na jednotlivých stránkách samotného webu, tedy především jeho textový obsah jednotlivých stránek a obsahová bohatost celého webu. Důležitá je také četnost změn obsahu, tedy především časté aktualizace textu a rozšiřování počtu stránek webu.

Zpětné odkazy v PR textech

3. ledna v 23:22 - Klasické PR nebo-li public relations se dá pro potřeby linkbuildingu využít taktéž. Do tiskové zprávy nebo článku propagujícího nové produkty či služby lze pochopitelně zpětné odkazy vložit a oslovit potenciální přímé návštěvníky pro váš web. Odkazy v tiskových zprávách ale nepřinášejí pozitivní vliv na hodnocení stránek vyhledávači, jak jsme se o Vánocích 2012 dozvěděli přímo od Matta Cuttse, šéfa web spam týmu u Google.

Google to nyní myslí vážně s místními podniky

15. září v 16:18 - Google má pro místní podniky velké plány a během toho si vydělá biliony pro sebe. Na začátku června Google oznámil zásadní Google+ průnik do lokálního vyhledávání, když představil Google+ Local, který účinně promění Google+ obchodní stránky na nové místní obchodní centrum v celém Google vyhledávání, mapách a Google+.

Konec site-wide odkazů?

30. června v 16:12 - Už několik let prodáváme odkazy zahraničním inzerentům. Ti vždy chtěli, aby se vytvořený odkaz zobrazil jen na jedné konkrétní URL adrese. Měli jsme zakázáno, aby se odkaz zobrazil na více adresách. V ČR byly ale stále upřednostňovány site-wide odkazy (zvláště pro Seznam) = odkazy, které se zobrazují na celém webu (na jakékoliv podstránce daného webu je vybudovaný odkaz).

Faktory ovlivňující pozice ve vyhledávačích

25. května v 23:19 - Vyhledávání na českém internetu dominují vyhledávače Google a Seznam. Každý je založen na vlastním vyhledávacím algoritmu. Budeme se zde věnovat tomu sofstikovanějšímu z uvedené dvojce.

Google ve jménu bezpečnosti skrývá data (not provided)

9. března v 19:26 - Google nám, SEO konzultantům, zase vytvořil další vrásky na čele. Začal už 18. října, když oznámil, že všechna klíčová slova, přes která se prokliknou návštěvníci přihlášení do účtu Google z přirozeného hledání, budou v Google Analytics schovaná pod položku [not provided].

Google změnil algoritmus

13. března v 15:49 - Google změnil algoritmus a znevýhodňuje weby s mnoha reklamami. Google nedávno oznámil další změnu vyhledávacího algoritmu, kdy se nově dívá a zkoumá rozložení stránky (layout). Pokud jsou zde reklamy, bannery a komerční obsah nad přehybem v nepřiměřeném množství, může být váš web penalizován a ve výsledcích vyhledávání být znevýhodněn oproti stránkám, které mají nad přehybem více "kvalitního", nekomerčního obsahu.

5 nástrojů, které potřebujete na mobilní SEO

20. července v 16:47 - Tvořte, komunikujte, analyzujte, budujte a přispívejte z Vašeho mobilu, respektive ze smart phonu. Jednoduše dělejte SEO z mobilu. Nebojte si někam vyrazit a odejít z kanceláře, nemusíte s sebou ani tahat laptop, stačí nějaký ten chytrý telefon se správnými aplikacemi a můžete pracovat odkudkoliv a velmi jednoduše. Dnes můžete být připojeni na internet prakticky kdekoliv se vám zachce, takže práce z takového smart phonu Vás může zachránit v nouzi, i iPhone může posloužit k velice solidnímu výsledku. Jasně, není to laptop, který umožní vše dělat poměrně rychleji, avšak ne vždy a všude se hodí laptop vytáhnout a používat.

Adresa firmy:
V Zátiší 810/1 
Ostrava - Mariánské Hory 
709 00
info@seo-news.cz