SEO zajímavosti

Zajímavé články:

Jak docílit efektivního e-shopu?

10. srpna v 17:24 - Vydělávat pomocí internetu chce dneska už každý, protože na internetu se přece jenom tráví velké množství času každý den. Pro mnohé je internet symbolem jenom sociálních sítí, pro jiné je internet možnost, jak si najít informace a odpovědi na otázky takřka ihned a pro jiné je to možnost právě si vydělat.

Jak být lepším copywriterem?

17. května v 23:01 - Internet je plný věcí, které nás mohou zajímat. Ti, co dosud nesplnili své novoroční předsevzetí týkající se třeba zhubnutí, nyní hledají na internetu tipy, triky a rady, jak právě na takové efektivní zhubnutí. Bohužel se však mnohdy dopídí pouze rychlých drastických diet, které jim pak vrátí shozená kila dvojnásobně díky následujícímu JOJO efektu.

Co jsou zbožové srovnávače?

12. dubna v 17:28 - Mnoho podnikatelů podniká právě v oboru internetu. Internet je přece jen nyní tím nejrychlejším řešení v dané situaci, a to ať už se zaměříme na jakoukoli naši potřebu. Je naprosto snadné a hlavně rychlé si objednat třeba oblečení či boty z internetu. Pokud známe velikosti, jedná se o naprosto samozřejmou věc hned u několika lidí.

SEO novinky tohoto roku

12. dubna v 17:27 - Google učinil hned několik nových opatření. Google je jednoznačně jedním z nejvíce navštěvovaných serverů. Nyní však přidal několik vymožeností do svého fungování, se kterými se každý SEO konzultant musí seznámit. Například u některých typů strukturovaných dat přidal možnost „náhled“ v testovacím nástroji. To funguje v případě testování URL, ale také i zdrojového kódu.

Homepage slouží k uhlodání zákazníka - naostřete si zoubky

24. března v 10:57 - Zákazníci milují vtipy, hrátky s češtinou a účelné stránky, aneb když už musím něco hledat, tak ať se u toho pobavím! Správný copywriter by měl kreativně myslet, ne jen psát písmenko za písmenkem jako automatický stroj na štrikování ponožek.

Jak napsat zajímavý nadpis?

2. března v 11:01 - Většina lidí rozklikává článek jen podle nadpisu. Ten nás musí nějakým způsobem zaujmout. Hlavním účelem nadpisu je, aby čtenář přečetl první větu článku. To, že někdo klikne na váš článek ještě neznamená, že ho dočte do konce nebo neodejde po přečtení první věty.

Nejlepší reklama pro váš web je doporučení.

23. srpna v 20:58 - Myslí si to Facebook, Twitter i Google. Skoro každý, kdo alespoň z dálky slyšel o marketingu mi dá za pravdu, že nejlepší reklama je doporučení. Ještě lépe, nejlepší reklama je taková, když vaše služby nebo výrobky doporučují lidé svým známým a ti u vás poté nakupují.

Důležitost textu odkazu (anchor text)

27. února v 20:50 - Anchor text u odkazů (prokliknutelný text) je důležitý podobně jako je důležitý samotný titulek (ttitle vaší stránky). Vyhledávačům totiž radí, co si ostatní lidé myslí o stránce, na kterou odkazují. Google jde dokonce tak daleko, že když se ho zeptáte na výraz, který není na stránkách příliš frekventovaný, pomůže si slovy z indexu anchor textů. Nakonec to můžete vidět, pokud si kliknete sem tam na odkaz archivni verze vyhledané stránky na Google.

Máte novinku, kterou zde chcete prezentovat? Pište na info@seo-news.cz

Facebook