Internet je v konečném důsledku velmi dobrá věc. Lehce si najdeme odpovědi na otázky, které bohužel nemůžeme sami zodpovědět. Ještě jednodušeji si najdeme práci, seženeme rychlou brigádu na pár týdnů, najdeme si nové bydlení, objednáme si nejen oblečení, ale také potraviny přímo do bytu.
Můžeme si dokonce zavolat s přáteli, kteří sídlí na opačné půlce zeměkoule. Mnohdy si stahujeme filmy, vyřizujeme si emaily, které jsou opravdu mnohem rychlejší než slavná pošta, která v jednom kuse vyhlašuje stávky. Na internetu si denně můžeme udržovat dobré vztahy se svými blízkými, a dokonce si i hledáme nová kamarádství, která mohou být také takřka věčná. Sice je internet jakýmsi žroutem nejen volného času, ale má svou jakousi světlou stránku, díky které se vyplatí mít internetové připojení.
Internet je však také plný různých pojmů, u kterých někdy nevíme, co přesně znamenají. Jedná se o různé specifické pojmy pro copywriting nebo pro SEO konzultanty. Už i tyto dva pojmy jsou samy o sobě záhadou, ale co třeba organická návštěvnost? To je trochu jiný šálek kávy, díky kterému se opravdu dostáváme do chvílí, kdy jsme za hlupáky, protože tento pojem neznáme. Co to tedy znamená?
Jedná se o neplacenou návštěvnost webu
Organická návštěvnost je jednoduše řečeno neplacená návštěvnost webu z vyhledávačů, mezi které se řadí třeba Google či Seznam. Tato neplacená návštěvnost se v angličtině nazývá „organic“. Odtud tedy to slovo „organická“. Návštěvnost spočívá v kliknutí na přirozený výsledek vyhledávání. Právě tuto situaci pak sledují pomocí Gogle Analytics.
S tímto pojmem se setkáte právě na různých odborných stránkách, kde se většinou pohybují pouze znalci v tomto oboru. Pro obyčejné smrtelníky je to zcela nepodstatný pojem, který jim nijak nemusí tížit život. Pokud byste se však o tento pojem zajímali, nyní již víte, co přesně daný pojem znamená.